Bpost add-on instellen


addon

Deze handleiding beschrijft hoe u de Bpost add-on kunt instellen.

  1. Log in op de Bpost pagina.
    Bpost 1

     
  2. Open de Shipping Manager.
    Bpost 2
     
  3. De gegevens in de velden "Account ID" en "Passphrase" heeft u zo dadelijk nodig in uw backoffice.
  4. Bij de Shipping manager dien je de volgende gegevens in te vullen als je werkt met optie om klanten zelf te laten kiezen tussen bezorgen of afhalen: 
    1. Confirm: http://DOMEINNAAM.BE/addons/bpost_shipping_manager/bpost_shipping_manager.php
    2. Error: http://DOMEINNAAM.BE/addons/bpost_shipping_manager/bpost_shipping_manager_cancel.php?err=error
    3. Cancel: http://DOMEINNAAM.BE/addons/bpost_shipping_manager/bpost_shipping_manager_cancel.php
  5. Vul de gegevens uit punt 3 in uw backoffice in.
    Hiervoor gaat u naar: Configuratie > Configuratie Add-ons.
    Bpost 4
  6. Zorg dat alle bedrijfsinformatie correct is ingevuld.
    Telefoonnummer moet ook echt op deze manier ingesteld staan.
    Bpost 5
     
  7. Als alles goed gegaan is, kunt u nu vanuit uw order overzicht labels uitprinten.
    Bpost 6

Tip: Indien u uw klant wilt voorzien van de betreffende track en trace code, kunt u dit doen door de code naast het commentaar veld op te geven wanneer u de order bewerkt.
U kunt de track en trace code terug vinden door in te loggen op uw Bpost omgeving.

Mocht u toch hulp nodig hebben bij het instellen hiervan dan kunnen wij hierbij helpen.
Neem hiervoor contact op met de support afdeling.
Kosten die hieraan verbonden zijn bedragen 37,50.