Order commentaar (notities)


Het is mogelijk om een notitie aan een order te hangen en deze zelfs zichtbaar te maken voor uw klant in de orderstatus aanpassing of zelfs in hun orderoverzicht binnen het account van uw webwinkel.
Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer een klant een reeds bestelde order na belt om extra info te geven aangaande de levering van het product of als u een korting wilt vermelden op de order.

Om een order commentaar te plaatsen volgt u onderstaande stappen:

Ga naar Orders > Orders en open de order waar u het commentaar op wilt plaatsen.

Scroll naar beneden tot u bij het commentaarveld aankomt.

Vul hier het desbetreffende commentaar in.

Nu heeft u twee opties waar u gebruik van kunt maken:

Commentaar in order e-mail (hiermee krijgt de klant het commentaar te zien zodra u de orderstatus wijziging uitstuurt).

Commentaar zichtbaar in account (hiermee krijgt de klant het commentaar te zien binnen het account van de webshop zodra hij/zij inlogt.

Nadat u één of beide opties heeft aangevinkt klikt u onderaan het scherm op de knop update om het commentaar toe te voegen.